گزارش دی ماه

گزارش دی ماه

-ولادت حضرت رسول
- آموزش خانواده (دوشنبه 7 دی)
- تشکیل کارگروه مالی
- شرکت در جشنواره غذا   در منطقه بمناسبت تشکیل نهضت سواد آموزی
دیدار با اولیا و دادن کارنامه ترم اول
 


:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، گزارشات ماهانه، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


جلسه هدایت تحصیلی با اولیا

جلسه هدایت تحصیلی با اولیا


نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


هدایت تحصیلی ویژه پایه نهم

جلسه هدایت تحصیلی پایه نهم


نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


هدایت تحصیلی

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته در پایه نهم :


انتخاب رشته در پایه نهم در سه شاخه علوم نظری،کار و دانش و فنی و حرفه ای اتجام خواهد پذیرفت و در پایه دهم دانش آموز می تواند براساس شاخه ای که انتخاب نموده، رشته مورد نظر را انتخاب نماید   دانش آموزی که در پایه نهم شاخه یا رشته خود را به صورت قطعی  انتخاب می نماید، در پایه دهم تکلیف انتخاب رشته برای همه دانش آموزان مشخص است بر اساس آخرین مصوبه

آموزش وپرورش دروس سال دهم تعیین شده است و کتابهای جدید در حال چاپ می باشد .


ترکیب اعضای هدایت تحصیلی واحد آموزشی: مدیر مدرسه-مشاور مدرسه-دبیران دروس مرتبط هر رشته


ماده 10 آیین نامه هدایت تحصیلی:
انتخاب شاخه/رشته تحصیلی دانش آموزان بر اساس ملاک هایی که در این آیین نامه مطرح شده است در پایان دوره اول متوسطه انجام می شود.


ماده 11 آیین نامه هدایت تحصیلی:
1-11 در شاخه نظری دانش آموزان به یکی از رشته های ادبیات و علوم انسانی، معارف  اسلامی و علوم تجربی و ریاضی وفیزیک هدایت خواهند شد.


2-11 در شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای مطابق با ضوابط مربوط دانش آموزان به یکی از زمینه، گروه و رشته هدایت خواهند شد.


 

5-11 هدایت تحصیلی دانش آموزان واحدهای آموزشی بزرگسالان، ایثارگران، استعدادهای درخشان، استثنایی، داوطلبان آزاد و دانش آموزان تطبیقی همانند دانش آموزان عادی است.

- علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
مجموع سه نمره پذیرفته شده خرداد یا شهریور هر یک از درس های ریاضی و علوم تجربی، در سه پایه در دوره متوسطه اول بدون ضریب کمتر از 42 نباشد.
نمره درس ریاضی و علوم تجربی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می گردد.
مجموع نمرات دروس مرتبط با رشته در سه سال دوره متوسطه اول با در نظر گرفتن ضریب هر یک از دروس حداقل 252 باشد. یعنی به عبارت دیگر چنانچه نمرات هر درس را در ضریب آن جمع نماییم و حاصل جمع آن را بر تعداد دروس مرتبط با رشته تقسیم نماییم معدل رشته باید حداقل 14 باشد.


2-16- رشته ادبیات و علوم انسانی
مجموع سه نمره پذیرفته شده خرداد یا شهریور در هر یک از درس های زبان و ادبیات فارسی، عربی و مطالعات اجتماعی در سه پایه دوره متوسطه اول بدون ضریب کمتر از 42 نباشد.
نمره درس زبان و ادبیات فارسی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 4 محاسبه می شود.
نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.
نمره درس عربی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 2 محاسبه می شود.
مجموع نمرات دروس مرتبط با رشته در سه سال دوره متوسطه اول با در نظر گرفتن ضریب هر یک از دروس حداقل 378 باشد. یعنی به عبارت دیگر چنانچه نمرات هر درس را در ضریب آن جمع نماییم و حاصل جمع آن را بر تعداد دروس مرتبط با رشته تقسیم نماییم معدل رشته باید حداقل 14 باشد.

 


4-16- شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش

 


مجموع سه نمره پذیرفته شده خرداد یا شهریورهر یک از درس های ریاضی، کار و فناوری در سه پایه دوره اول بدون ضریب کمتر از 36 نباشد.
نمره درس ریاضی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 2 محاسبه می شود.
نمره درس کار و فناوری در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.
مجموع نمرات دروس مرتبط با رشته در سه سال دوره متوسطه اول با در نظر گرفتن ضریب هر یک از دروس حداقل 180 باشد. یعنی به عبارت دیگر چنانچه نمرات هر درس را در ضریب آن جمع نماییم و حاصل جمع آن را بر تعداد دروس مرتبط با رشته تقسیم نماییم معدل رشته باید حداقل 12 باشد.

 


تبصره 4-16- شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش
پس از تعیین شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش در پایان دوره اول متوسطه و ثبت نام اولیه در هنرستان مربوطه، هدایت دانش آموزان برای ورود به زمینه، گروه و رشته مورد نظر بر اساس بررسی های مشاوره
ای و نظر فنی کمیته هدایت تحصیلی مستقر در هنرستان مربوطه صورت می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


گزارش آذرماه

گزارش آذرماه

برگزاری کار گروه مالی
شرکت در جلسه روسای انجمن و اولیا در اداره آموزش و پرورش
اردوی قم با حضور جناب آقای نظریان و کارشناس بسیج منطقه
شرکت در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور کارشناسان تربیت بدنی منطقه و جناب آقای نظریان
کوهپیمایی تفریحی دانش آموزان همراه اولیا
 


:: موضوعات مرتبط: گزارشات ماهانه، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


دلایل اهمیت و ضرورت راهنمایی و مشاوره شغلی

دلایل اهمیت و ضرورت راهنمایی و مشاوره شغلی

- زندگی شغلی بسیاری از جنبه های زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی و فرهنگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. زندگی شغلی یکی از تعیین کننده های اساسی سرگذشت زندگی هر فرد است.

- ارتباط بین زندگی شغلی و سلامت روان، رضایت شغلی و رضایت از زندگی

- وجود تفاوتهای فردی از نظر جسمانی، نیازها، هدف ها، جهان بینی، ویژگی های شخصیتی، جنسیت، سن، استعداد، قابلیت ها، توانایی ها، رغبت ها، تجربیات و در نتیجه بی همتایی هر شخص

- داشتن اراده و اختیار و حق انتخاب و تصمیم گیری هر شخص در تعیین سرنوشت خود از جمله انتخاب و تصمیم گیری شغلی که یکی از تعیین کننده های اصلی زندگی هر فرد است.

- تنوع و تعدد مشاغل و تغییرات و تحولات علمی و فناوری، زندگی اقتصادی و اجتماعی و در نتیجه تغییر و تحولات دنیای کار و تغییر و تحولات شغلی

- لزوم داشتن تحصیلات، آموزش کارآموزی شغلی و آماده شدن برای انجام وظایف و فعالیت های شغلی از طریق یک نوع طرح ریزی علمی و منطقی

- وجود مسائل و مشکلات شغلی و لزوم برطرف کردن آنها

- بهره برداری بهینه از امکانات فردی و جامعه و در نتیجه توسعه رفاه فردی و اجتماعی

 

انتخاب شغل

تعریف انتخاب شغل

انتخاب شغل عبارت است از کمک به فرد به خود شناسی، حرفه و شغل شناسی و ایجاد تناسب بین خصوصیات، اهداف، ارزش ها، نیازها، توانمندی ها و محدودیت ها و فرصت ها و امکانات و موقعیت های شغلی

- انتخاب شغل ممکن است معلوم بدارد که آیا شخص شغلی پایدار خواهد داشت یا بی کار خواهد ماند

- انتخاب شغل ممکن است به شکست یا پیروزی در زندگی بیانجامد

- انتخاب شغل نشان می دهد که فرد از کار خویش لذت خواهد برد یا از آن نفرت خواهد داشت

- انتخاب شغل در تمام جنبه های زندگی موثر است

- انتخاب های شغلی معلوم می دارد که آیا جامعه می تواند از تمام نیروی انسانی بهره برداری کند یا خیر

شرایط لازم برای انتخاب شغل

1- وجود محرک و انگیزه برای انتخاب شغل

2- وجود چندین شغل برای انتخاب

3- آزادی و استقلال برای انتخاب

محدودیت های انتخاب شغل

هر انسانی حق دارد و باید که فرصت انتخاب شغل خود را داشته باشد. اما همیشه محدودیت هایی در این زمینه وجود داشته که انتخاب آزادانه را از شخص سلب کرده است.

 

محدودیت شغلی عبارتند از:

1- محدودیت های فردی

2- محدودیت های غیر دموکراتیک

3- محدودیت های اجتماعی و فرهنگی

 

عوامل موثر در انتخاب شغل

1- فردی و شخصی: وضعیت جسمانی، هوش، استعداد، توانایی ها، رغبت ها، جنسیت، سن، تخصص و مهارت، محدودیت ها

2- اجتماعی و فرهنگی: خانواده، اقوام، مدرسه، دین، مسائل ارتباط جمعی، وضعیت اقتصادی جامعه، بازار کار، فرصت های شغلی، پایگاه شغل در جامعه

3- خصوصیات شغل: وظائف و مسئولیت ها، محل کار، محیط کار، حقوق و مزایا با حاصل و نتیجه کار

4- عوامل متغیر در اشتغال: تغییر نوع کارکنان، تغییر در میزان ساعات کار، نوع اقتصاد

 

مشکلات انتخاب شغل

1- عدم انتخاب

2- شک و تردید( انتخاب مشکوک)

3- بلاتصمیمی و بلاتکلیفی

4- انتخاب نامعقول

 

اطلاعات شغلی

انتخاب آگاهانه، آزادانه، سنجیده و همه جانبه، و طرح ریزی آگاهانه، معقول و همه جانبه، طرح ریزی زندگی شغلی بدون اطلاعات مرتبط با انتخاب و طرح ریزی زندگی شغلی ممکن نیست.

اطلاعات شغلی چیست: هر نوع اطلاعات یا تمام اطلاعاتی است که فرد را از ماهیت، وظائف، حقوق و مزایا، محل کار، شرایط کار، محیط کار، ابزار و وسائلی که فرد در هنگام کار با آنها سرو کار دارد و از حاصل و نتیجه کار آگاه می سازد. اهم آنها به شرح زیر است

- تعریف و توصیف ماهیت شغل

- وظائف و فعالیت های شغل

- حقوق و مزایا

- اوقات کار

- محل و محیط کار

- پیشرفت و ارتقاء شغلی

- پایگاه اجتماعی شغل

- شرایط احراز( خصوصیات جسمانی، توانایی های روانی، سن، جنس، مدرک تحصیلی، تجربه)

- مدت آموزش

- نحوه ورود به شغل

- بازار کار( تعدادشاغلین و پراکندگی آنها در محل، منطقه، کشور، دنیا)

- وضعیت و شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه و ارتباط آن با اشتغال

 

فرایند انتخاب یک شغل

الف- مطالعه و بررسی خویشتن

ب- بررسی مشاغل، دنیای کار، بازار کار، نیاز جامعه، محیط کار

ج- بررسی خانواده های شغلی

د- جمع آوری اطلاعات در مورد خانواده های شغلی

ه- تغییرات روندهای شغلی را مطالعه کنید

و- یادداشت کردن ایده های شغلی

ز- گفتگو با مردم و مشاور

ح- انتخاب دو یا سه حرفه و بررسی جامع و عمیق آنها

ط- در نظر داشتن این موضوع که شما و حرفه تغییر خواهید کرد

ی- انتخاب شغل

 

 


نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


گزارش آبان ماه
گزارش آبان ماه
- تهیه نذورات و توزیع آن بین دانش آموزان
- همکاری و شرکت در برگزاری نماز جماعت در مدرسه و مسجد محل 
-همکاری در برگزاری اردو های علمی
- تشکیل کار گروه آموزشیء
- آموزش خانواده
-برگزاری کار گروه پرورشی
-برگزاری مجمع عمومی
-برگزاری ایستگاه صلواتی بمناسبت دهه آخر صفر
 
 

نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


تعالی مدیریت

مقدمه :

با شكل گيري آموزش و پرورش رسمي، مديريت مدرسه در كانون توجّه برنامه ريزان، صاحب نظران و پژوهشگران قرار گرفت چرا كه توجّه به اين امر مهم، موجب بهبود كيفيت فرايندها در آموزش و پرورش ميشود و زمينه ي دستيابي به نتايج مورد انتظار جامعه و توسعه ي سرمايه ي انساني را فراهم مي سازد . اين در حالي است كه همواره رويارويي با مسائل و مشكلات، عملكرد مدرسه را تحت تأثير قرار داده و باعث كاهش ميزان كارآيي و اثربخشي مديريت ميشود و ايفاي نقش، انجام مأموريتها و وظايف محوله را با مشكل روبه رو ميكند. بديهي است در چنين شرايطي اگرچه توجّه به عوامل گوناگون، متنوع و مؤثر از اهميّت ويژهاي برخوردار است امّاتوانمندسازي مديران مدارس در برنامهريزي و رهبري خلّاق فعّاليّتهاي آموزشي و تربيتي، بهره گيري از ظرفيت سرمايه هاي انساني)كاركنان، اوليا و دانش آموزان( و جلب مشاركت فعّال اين سرمايه ي ارزشمند در اداره ي امور مدرسه، مديريت منابع مادّي و همچنين جلب مشاركت مراكز و نهادهاي پيراموني بيش از هر راهبرد ديگري ارتقا و بهبودمديريت مدرسه را ممكن ميكند .

از آنجا كه هر نهاد يا سازماني براي رشد و بهبود مستمر، به يك الگو نيازمند است، آموزش و پرورش نيز به عنوان يك نهاد عظيم و اثرگذار در جامعه از اين مهم مستثني نيست و ضرورت اجراي برنامهاي كه بتواند مسير تعالي

تعالي مديريت « مديريت را تعريف،تسهيل، تسريع و دست يافتني كند چند برابر ميشود. بدين منظور برنامه اي با الهام از الگوي تعالي سازماني به منظور اجرا در سراسر كشور طراحي و توليد گرديد. مدل تعالي، نوعي  ساختار مديريتي است كه با تكيه بر اصول و مفاهيم اساسي و توجّه به معيارهاي اصلي مديريت كيفيت جامع و سيستم خودارزيابي موجبات پيشرفت و بهسازي مدرسه را فراهم مي سازد. 

تعريف برنامه:

سعي دارد با تكيه بر سند تحول بنيادين و نگاهي تعالي بخش، مدرسه محور، « تعالي مديريت مدرسه » برنامه ي

مشاركت جو وكيفيت مدار ضمن تمركز بر فرايندهاي مديريتي، شرايطي را فراهم آورد تا كليه ي عوامل مؤثر در

مديريت مدرسه ضمن شناسايي ظرفيتها و تواناييهاي داخلي و پيراموني خود، با اتّخاذ رويكرد برنامه محوري نسبت

به تعيين اهداف و طراحي برنامهي عملياتي مدرسه اقدام كند و با نگاهي تيزبين و نقاد به صورت مستمر عملكرد

مدرسه خود را نسبت به نقشه ي راه يا برنامه ي عملياتي و هدفهاي قصد شده، بسنجد.

 همچنين به منظور جلوگيري از هرگونه اتلاف فرصت، با تشخيص خطاها و شكافهاي عملكردي، راههاي بهبود را

شناسايي كند و با برنامهريزي مناسب به اجراي راهكارهاي بهبود اقدام نمايد تا از اين طريق كيفيت مديريت مدرسه را ارتقا بخشيده و افزايش بهرهوري را ممكن سازد.

 ضرورت :

 سيماي مدرسه در افق چشم انداز 1444 در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش با ويژگيهاي مترقي آن، سياستها

ارتقاي كيفيت آموزشي و « و اولويتهاي ابلاغي وزير محترم آموزش و پرورش جناب آقاي دكتر فاني مبني بر

همچنين ارتقاي سطح آگاهي عمومي جامعه و شكل گيري « بهبود مديريت آموزشگاهي » و « پرورشي مدارس

انتظارات جديد والدين نسبت به ماهيت و كاركردهاي مدرسه ، ما را از برنامه ريزي براي استقرار مديريت برنامه محور،

كيفيت مدار و تعالي بخش كه در شكل گيري و هويت بخشي به مدارس نقش اساسي ايفا ميكند، ناگزير ميسازد.

در راستاي پاسخگويي به اين نياز و ضرورت طراحي شده است.

اهداف:

انتظار مي رود با اجراي اين برنامه اهداف كيفي و كمّي ذيل محقق شود:

الف( اهداف کيفي:

1. زمينه سازي براي دستيابي به استانداردهاي آموزشي و مديريتي در مدارس

1. زمينه سازي به منظور ارتقاي كيفيت آموزشي و پرورشي مدارس

1. حركت به سوي نهادينه سازي نگاه تعالي بخش در فرآيندهاي مديريتي

4. ايجاد وفاق سازماني از طريق توسعه ي فرهنگ كار گروهي در مدرسه

5. ترويج و تقويت سيستم خودارزيابي در راستاي بهبود و تعالي عملكرد مديريت در مدرسه

6. افزايش انگيزه ي مديران و ديگر كاركنان براي بهبود عملكرد

7. توسعه و تقويت مشاركت كاركنان، دانش آموزان و اوليا در امر راهبري و مديريت مدرسه

میثاق نامه ها

میثاق نامه اولیای دانش آموزان

میثاق نامه دانش آموزان

 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی، تعالی مدیریت، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


سالروز شهادت حضرت رقیه(س)

سالروز شهادت  حضرت رقیه(س)

به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه (س)

مراسم عزادری و سفره حضرت رقیه در مدرسه برگزار شد.

 



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، فعالیت های انجمن، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


گزارش مهر ماه
گزارش مهر ماه
1-نمایشگاه دفاع مقدس
2-       حضور دربازگشایی مدرسه
3-      جشن عاطفه ها
4-      مراسم عید غدیر
5- بروزسانی وبلاگ انجمن برای اولیا
6- رده بندی کتابهای  کتابخانه
-7همکاری سیاه پوش کردن مدرسه جهت ایام محرم

-8 فعالیت انجمن در برگزاری ایستگاه صلولتی در



:: موضوعات مرتبط: گزارشات ماهانه، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


محرم در مدرسه

عزاداری در مدرسه در ایام محرم



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
:: برچسب‌ها: محرم در مدرسه,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


دیدار اولیا با دبیران

قابل توجه اولیای محترم دبیرستان شایسته

شنبه 15/7/94 دیدار اولیاء با دبیران می باشد.

اولیای عزیز می توانند در صورت تمایل

شنبه ساعت 11:45 تا 12:45

در سالن اجتماعات آموزشگاه طبقه سوم

با دبیران دانش آموز خود دیدار داشته باشند.

«انجمن اولیای و مربیان»



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
:: برچسب‌ها: انجمن اولیاء و مربیان, شایسته, دبیرستان, منطقه11 ,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


مراسم عید غدیر

چهارشنبه 8 مهرماه جشن عید غدیر در مدرسه برگزار گردید

 

مراسم دعا و ذکر یاعلی

اهداء جایزه به دانش آموزان سید توسط مدیریت



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
:: برچسب‌ها: مدرسه, شایسته, عید غدیر, ,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


کلاس کامپیوتر

 قابل توجه مادران محترم

کلاس کامپیوتر ویژه مادران بصورت رایگان

در مدرسه تشکیل می شود.

جهت ثبت نام به انجمن در مدرسه مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، فعالیت های انجمن، ،
:: برچسب‌ها: کلاس کامپیوتر, انجمن, شایسته,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


تبریک عید غدیر

روز عید غدیر خم از شریف ترین اعیاد امت من است . . .
پیامبر اکرم(ص)


عید کمال دین

سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و

ولایت امیر المومنین علیه السلام


بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد

خورشید چراغکی ز رخسار علیست

مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات 

همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک

بر عید غدیر عید اکبر صلوات
بر چهره ی نورانی حیدر صلوات
بر فاطمه این عید هزاران تبریک
بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات


 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی، اعیاد و مناسبت ها، ،
:: برچسب‌ها: انجمن اولیاء و مربیان, شایسته, دبیرستان, منطقه11 غدیر ,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


اهداف مدرسه در تعالی مدیریت

اهداف مدرسه

1-   تقویت روحیه ی مذهبی و اسلامی در دانش آموزان

2-  بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین و استفاده از فضای پاک مجازی

3- گسترش فرهنگ پژوهش در دانش آموزان

4- پرورش و تعمیق فرهنگ  خلاقیت در فعالیت های دانش آموزی

5-  استفاده از تجارب موفق دانش آموزان فعال جهت هدایت دیگر دانش آموزان

6- تعامل اثربخش و فعال با خانواده

توجه به نتیجه محوری در کنار فرآیند محوری



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


بازگشایی مدرسه

چهارشنبه اول مهر

جشن بازگشایی مدرسه

 

 



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
:: برچسب‌ها: انجمن اولیاء و مربیان, شایسته, دبیرستان, منطقه 11, بازگشایی مهر ,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


جشن جوانه ها

جشن جوانه ها

با حضور  دانش آموزان هفتم واولیاء هفتم 

در روز   سه شنبه 31 شهریوربرگزار شد

 



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
:: برچسب‌ها: جشن جوانه ها,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


هفته دفاع مقدس

برگزاری باشکوه هفته مقدس در مدرسه



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
:: برچسب‌ها: دفاع مقدس, نمونه دولتی, شایسته, مدرسه, منطقه 11,
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)


]چارت سازمانی

 

پدر و مادر عزیز

 

دنیایم گلستان است زیرا هرگامی که من بر

 

 می دارم پیش از من تو آنجا بودی

 

 

 والدین گرامی

 

جلسه ی توجیهی با محوریت انتخابات انجمن،

 

اعلام کلاس بندی، برنامه کلاسی و معارفه دبیران

 

و کادر مدرسه و جمع بندی کلیه

 

برنامه های سال تحصیلی

 

 درروز دوشنبه مورخ 23/6/94

 

ساعت 10 الی 12

 

(درسالن اجتماعات مدرسه طبقه سوم)

 

با  حضور شما عزیزان برگزارشد.

 

 

چارت سازمانی دبیرستان نمونه دولتی (دوره اول) شایسته

برنامه سالانه آموزشگاه 1394-95

 

فعالیت های آموزشی دبیرستان

فعالیت های پرورشی دبیرستان



:: موضوعات مرتبط: گزارشات مدرسه، ،
نويسنده : پروین زینالی(مدیر سایت)