آمار مطالب

کل مطالب : 114
کل نظرات : 15

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 76
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 1669
بازدید سال : 13474
بازدید کلی : 13809

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن اولیا و مربیان و آدرس angoman11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 1669
بازدید کل : 13809
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1393
نظرات

خلاصه ای از گزارش عملکرد انجمن در آبان ماه93

1-همکاری سیاه پوش کردن مدرسه جهت ایام محرم

2- فعالیت انجمن در برگزاری ایستگاه صلولتی در مدرسه

3- تهیه نذورات و توزیع آن بین دانش آموزان

3-همکاری در هفته کتاب و کتابداری شامل( اهداء کتاب ، عضویت رایگان در کتابخانه های  شهر تهران و غیره)

4- همکاری و شرکت در برگزاری نماز جماعت در مدرسه و مسجد محل 

5-همکاری در برگزاری اردو های علمی

6- تشکیل کار گروه آموزشی

 

(سیاه پوش کردن مدرسه جهت ایام محرم )

 

 

(فعالیت انجمن در برگزاری ایستگاه صلولتی در مدرسه)

 

(تهیه نذورات و توزیع آن بین دانش آموزان)

 

(برگزاری نماز جماعت در مدرسه)

 (جلسه کارگروه آموزشی)

تعداد بازدید از این مطلب: 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1393
نظرات

خلاصه جلسه اول آموزش خانواده

 

موضوع:آسیب های شبکه های اجتماعی

 

مدرس:آقای دکتر الماسی

 

زمان: دوشنبه 26/8/93 ساعت 10-8

 

مکان: سالن اجتماعات مدرسه طبقه سوم

 

 نسل امروز دچار افراط و تفریط است. و خانواده ها نقش بسیار مؤثری در به

تعادل رساندن این نسل دارند امروزه دیگر مادر یا پدری از خود نمی پرسد

که آیا برای فرزندم تلفن همراه بخرم یا نه ؟ زیرا فرزندان از سن 4 سالگی با تلفن همراه

والدین خود بازی می کنند. و این ابزار های قدرتمند  ارتباطی مخصوص این دوره و نسل

امروز می باشند. و محدود کردن آنها صحیح نیست

و بهتر است  به نحو احسن از آن ها استفاده شود. و برای اینکه

در این زمینه مشکلی ایجاد نشود. باید ابتدا  دانش خود را در زمینه شبکه های اجتماعی

و کاربرد آن در زندگی  بالا برد و همچنین بدانیم 

فرزندمان در چه دوره ی سنی قرار دارد. سن16-13 سالگی دوره ی  دوم بلوغ

 و دوره کامل شدن بلوغ می باشد که به این دوره دوره کورامپ می گویند.

باید ویژگیهای این دوره را شناخت. و درست برخورد کرد.

کسانی که دانش کافی ندارند بیشترین آسیب را می بینند.

با داشتن دانش، انسان به مرحله بینش می رسد و بینش یعنی

درست برخورد کردن با مسئله است .

و بر اساس بینش بدست آمده یک روش مؤثر برای روبرو شدن با مسئله بدست می آوریم.

 

والدین عزیز بهوش و بروز باشید

«امروزه بیش از صد نوع  شبکه های اجتماعی فعال است و بیش از 50 نوع از

آنها فارسی می باشند. دسترسی با آنها بسیار ساده و آسان است

با یک کارت تلفن اعتباری و2000تومان شارژ (که دارای اینترنت تقریباً رایگان نیز می باشد)»

 

ادامه مبحث در جلسه دوم آموزش خانواده در تاریخ 10/9/93 ساعت 10-8 سالن اجتماعات مدرسه

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: آموزشی , آموزش خانواده , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1393
نظرات

عزاداریتان قبول درگاه حق

 

بدینوسیله از تمامی اولیاء محترم و همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیزی

 

که در برپایی ایستگاه های صلواتی و سفره نذری همیاری داشته اند

 

سپاسگزاریم   و اجرتان با حضرت اباعبدالله (ع)

«مدیریت آموزشگاه»

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: تقدیر و تشکر , تشکر مدیریت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

 آموزش خانواده دبیرستان دخترانه شایسته 

آموزش خانواده دبیرستان دخترانه شایسته

      موضوع             

        جلسه
   

 استاد      

روز

تاریخ

ساعت

مکان

آسیب شبکه هایی اجتماعی

(فضای مجازی)در سنین نوجوانی

اول

آقای دکترالماسی

دوشنبه

93/8/26

10-8

سالن

اجتماعات

مدرسه

شبکه هایی اجتماعی

(فضای مجازی)در سنین نوجوانی

 دوم  آقای دکترالماسی  دوشنبه  93/9/10  10-8

 سالن

اجتماعات

مدرسه

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه جلسات آموزش خانواده متعاقباً اعلام می گردد

تعداد بازدید از این مطلب: 133
برچسب‌ها: آموزش خانواده ,
موضوعات مرتبط: فرهنگی , مربوط به خانواده , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

همکاری انجمن در برگزاری شورای دانش آموزی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1393
نظرات

جشن عید غدیر93

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1393
نظرات

بازگشایی مدرسه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1393
نظرات

جشن عاطفه ها مهر ماه 93

تعداد بازدید از این مطلب: 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1393
نظرات

جشن عاطفه ها مهر ماه 93

 


 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1393
نظرات

پدران و مادران ارجمند

این وبلاگ پل ارتباطی بین آموزشگاه و شما عزیزان بوده و بدست نماینده های شما اولیای عزیز تاسیس گردید.  صمیمانه و صادقانه شنوای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

اهداف تاسیس وبلاگ انجمن اولیاء و مربیان

1-    ارتباط دو سویه بین مدیریت آموزشگاه اعضای انجمن و اولیای گرامی

2-   اطلاع رسانی مستقیم و بی واسطه به اولیاء در فضای مجازی

3-  ارائه گزارش مستمر فعالیت های علمی، آموزشی ، پرورشی، مالی آموزشگاه به اولیاء

4-   ایجاد بستر مناسب برای برگزاری کلاسهای آموزش خانواده به صورت مجازی

5-   دعوت از اولیاء محترم در کمیته های تخصصی و کار گرو ه ها بر طبق توانمندی اولیاء در ابعاد  آموزشی- پرورشی- مالی- عمرانی و غیره

باتشکر: انجمن اولیا ومربیان

تعداد بازدید از این مطلب: 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
نظرات


  خلاصه ای از گزارش عملکرد انجمن در شهریور و مهر ماه93

1-      نمایشگاه دفاع مقدس

2-       حضور دربازگشایی مدرسه

3-      جشن عاطفه ها

4-      مراسم عید غدیر

5-      حضور درانتخابات شورای  دانش آموزی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
نظرات

 

 

اولیای محترم با عرض تسلیت

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگوار سالار شهیدان

حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) به اطلاع می رساند.

ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از دانش آموزان از اولین روز ماه محرم تا روز هفتم شهادت امام (ع) برپاست

لذا در صورت تمایل به شرکت دراین امر در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی ،

لطفاً  با دفتر مدرسه  ویا  رئیس انجمن سرکار خانم شیرازی تماس  حاصل فرمایید. 

اجرکم عندا...

تعداد بازدید از این مطلب: 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393
نظرات
اساسنامه‌انجمن‌ مركزي‌ اولياءومربيان‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ 
(مصوب‌ جلسه‌ 451 شوراي‌ عالي‌ مورخ‌ 1367/3/19) 


فصل‌ اول‌: كليات‌: 
هدف‌ غايي‌ ازتعليم‌وتربيت‌ درآيين‌مقدس‌ اسلام‌ وبه‌تبع‌آن‌ درحكومت‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ،دست‌يابي‌ به‌مكارم‌ اخلاقي‌ ،يافتن‌ نفسي‌ مطمئنه‌وزكيه‌ وحركت‌ درصراط مستقيم‌ درجهت‌ وصول‌به‌ مقام‌ بندگي‌ شايسته‌خداي‌ توانا،بااستفاده‌ اززمينه‌هاي‌ فطري‌ انسان‌ است‌. 
دوركن‌ مهم‌ واساسي‌ اين‌ ترقي‌ وتعالي‌ عبارت‌ است‌ ازكانونهاي‌ باصفاوباهدف‌ خانواده‌ ومدرسه‌ .بنابراين‌، به‌منظور برقراري‌ هرچه‌بيشتر ارتباط ميان‌ اين‌ دوكانون‌ درجهت‌ تحكيم‌ همكاريهاي‌تربيتي‌ وايجاد هماهنگي‌ بين‌كليه‌ مراكزي‌ كه‌تمام‌ ويابخشي‌ ازاهداف‌ آنهاهدايت‌ وتهذيب‌ افكار وتربيت‌ اخلاق‌ عمومي‌ است‌،مؤسسه‌اي‌ غيرانتفاعي‌ ،وابسته‌به‌وزارت‌ آموزش‌ وپرورش‌ ،به‌نام‌انجمن‌ مركزي‌ اولياء و مربيان‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ كه‌ ازاين‌ پس‌ در اين‌ اساسنامه‌،انجمن‌ نوشته‌خواهد شد تشكيل‌ مي‌ گردد. 
انجمن‌ مؤسسه‌اي‌ است‌ كه‌ زيرنظر مديريتي‌ منصوب‌ از جانب‌ وزيرآموزش‌ وپرورش‌ باعنوان‌ قائم‌مقام‌ وزير (نماينده‌ تام‌ الاختياروزير)دراين‌ زمينه‌وبابهره‌مندي‌ ازمشاركت‌ وهمياري‌ همه‌جانبه‌مردم‌ به‌گردآوري‌ ،سازماندهي‌ وعرضه‌ خدمات‌ تربيتي‌ به‌ شرح‌ مندرج‌ در اين‌ اساسنامه‌اقدام‌مي‌كند. 


تعداد بازدید از این مطلب: 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393
نظرات

 

راهبردهایی برای آموزش و پرورش کودکان تیز هوش

در خانه و مدرسه

_ فشرده سازی برنامه های آموزش در حیطه های مرتبط با علاقه کودکان.
_ ایجاد زمینه برای کسب دانش و تجارب بیشتر در خانه و مدرسه
_ فراهم کردن فرصت برای تمرکز و مطالعه عمیق دانش آموز در حوزه های مرتبط با علاقه آنان .
_ ایجاد زمینه برای سرعت بخشیدن به یادگیری و رشد مهارتهای مرتبط با یادگیری .
_ تسریع و غنی سازی برنامه های آموزشی در خانه و مدرسه برای علاقه و نیاز کودک .
_ رشد خلاقیت و مهارت حل مسئله به وسیله فراهم نمودن شرایط لازم در خانه و مدرسه .
_ تشویق کودکان به مباحثه ، طرح پرسش وارائه راه حل های مختلف برای یک مسئله.
_ آموزش مهارت های اجتماعی متناسب با سن کودکان و تشویق آنان به مشارکت در فعالیت های گروهی .
_ آموزش مهارت های زندگی به کودکان و رفتار مناسب اولیا با یکدیگر در حضور کودک .
_ بهره گیری از معلمان و مربیان مجرب و بازخورد مناسب مربیان باعث ارتقای دو چندان توانایی این کودکان خواهد شد.
_ توجه به برنامه های تفریحی مناسب و استفاده از اوقات فراغت مانند ورزش و...
_ نداشتن توقعات بیش از حد در آموزش مهارتهای مختلف زبان ، موسیقی و .. به صورت همزمان.
_ بهره گرفتن از تکنولوژی هایی همچون ، رایانه ، فیلم های آموزشی مناسب ، اینترنت و...

توصیه برای برخورد با کودکان تیزهوش

کودکان تیزهوش از لحاظ رفتار و کردار با سایر کودکان هم سن و سال خود تفاوت دارند. این کودکان برعکس سایر کودکان سعی می کنند بدون در نظر گرفتن هیچ گونه آسیبی برای رسیدن به هدف خود و آنچه که در ذهنشان می گذرد، تلاش کنند. البته این موضوع اگر با برنامه زیری والدین پیش رود، موجب رشد دو چندان کودک خواهد شد.
کوکان تیز هوش ضمینه خوبی دارند تا نخبه شوند و حتی در مواردی دیده شده که اگر این کودکان را در مسیر صحیح هدایت کنند، به اختراعاتی دست می زنند، که بشریت تا به حال به عمر خود ندیده است.
*کتابخانه تاسیس کنید
 یکی از راه های که والدین می توانند فرزندان تیزهوش خود را به سمت درست هدایت کنند، تاسیس کتابخانه است، چراکه آمار و اطلاعات نشان داده کودکان تیز هوش علاقه وافری به خواندن مطالب غیر درسی دارند و چناچنچه این مطالب غیر درسی در فضای آموزشی سرمایه گذاری شود، بازده بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.
تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1393
نظرات

چرا اولیا در مشارکت با مدرسه جدی نیستند؟        

منبع:www.zibaweb.com

      « مشارکت های مردمی» یکی از عبارتهایی است که امروزه در آموزش و پرورش رایج  شده و منظور از آن شیوه هایی است که به وسیله ی آن ها مردم با استفاده از  توانایی های خود ، خدمات کمی و کیفی به آموزش و پرورش ارائه می دهند. از آنجا  که منابع دولتی برای امر مهم آموزش و پرورش محدود و جمعیت جوان کشور رو به  افزایش است ، ضرورت استفاده از مشارکت های مردمی بیش از گذشته احساس می شود.متولیان آموزش و پرورش در سطح کلان برآن شده اند ، ضمن نهادینه کردن مشارکت   های مردمی و برنامه ریزی جهت جلب و جذب این مشارکت ها ، بخشی از نیازمندی های آموزشی و پرورشی را تأمین کنند. بدون تردید ، این مهم می تواند با استفاده از  قابلیت های گوناگون خانواده ها عینیت یابد. تجربه ی کشورهای موفق در آموزش و  پرورش گواه این ادعا است که مشارکت اولیاء در ارائه ی خدمات آموزشی و پرورشی  به مدرسه ها ، همواره با اثربخشی چشمگیر، ثبات برنامه ریزی و موفقیت همراه  بوده است.

   

تعداد بازدید از این مطلب: 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1393
نظرات


آيا شما به عنوان والدين مي دانيد در قبال ارتباط با مدرسه فرزندتان چه وظايفي بر عهده داريد؟

والدين وظيفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و باکسب اطلاعات کافي از وضع درسي واخلاقي فرزندشان، تصميم معقولي براي مشارکت درتربيت آنها اتخاذکنند. دربرقراري ارتباط بايد به چند نکته اساسي توجه کنند. 

تعداد بازدید از این مطلب: 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1393
نظرات

 یشنهادهایی برای افزایش مشارکت اولیا در امور مدرسه

براي مشارکت اوليا در امور مدرسه ، تدوين راهبردي مبتني بر سازمان دهي و اتخاذ سياست ها و خط مشي هايي که بتواند مشارکت حد اکثري اوليا را به دنبال داشته باشد ، از اهميت و ضرورت خاص برخوردار است . البته سياست مشارکتي بايد با سياست هاي تغيير نگرش مديران و اوليا نسبت به برقراري ارتباط با هم افزايش انگيزه در آنها همراه باشد تا نتايج اثر بخش حاصل شود . در کنار اقدامات فوق برخي از راه هايي که موجب افزايش مشارکت اوليا مي شود عبارتند از : 


1 – زمان کافي براي مشارکت اوليا وجود داشته با شد . در اين جهت ، دولت مي تواند با تصويب قانوني ، حضور اوليا ، به ويژه پدران را در زمان برگزاري انتخابات انجمن اوليا و مربيان مدرسه و نيز تشکيل جلسات عمومي انجمن در طي سال ، به مدت 8 ساعت قانون مند نموده ، جزء زمان کار آنها به حساب آورد . 

2 – باز نگري در قوانين و مقررات موجود در زمينه ي ارتباط اوليا با مدارس و تدوين قوانين مرتبط با موضوع ، در سطحي بالاتر از آموزش و پرورش ، از جمله در هيأ ت محترم دولت يا مجلس محترم شوراي اسلامي ، با توجه به نياز ها و الزامات فرا روي جامعه . 

3 – هدايت قانون مند مديران آموزش و پرورش از جمله مديرا ن مدارس در جهت جلب مشارکت هاي اوليا و ارزيابي از عملکرد آنها در اين زمينه . 

4 – پخش برنامه هاي مناسب از طريق رسانه هاي ارتباط جمعي ، به ويژه تلويزيون ، براي تبيين مزاياي مشارکت اوليا در امور مدرسه . 
www.zibaweb.com

5 – افزايش منابع و امکانات انجمن اوليا و مربيان براي اجراي برنامه هاي مرتبط با جذب مشارکت هاي اوليا . 

منبع مجله پيوند فروردين و ارديبهشت 1387 
http://paknevis.parsiblog.com/
 

تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1393
نظرات

 چرا والدین در جلسات انجمن اولیا و مربیان شرکت نمی کنند؟

حضور همه‌جانبه والدين در انجمن اوليا و مربيان و ارتباط آنها با مسوولان مدارس تاثيرات بسيار مهمي را از جمله رشد و افزايش سطح كيفي واحدهاي آموزشي به دنبال دارد. 
شماري از والدين كرماني 
در
 گفت و گو با ايرنا ضمن تاكيد بر حضور در انجمنهاي اوليا و مربيان، اين انجمنها را راهي براي نظارت موثر بر روند و وضعيت تحصيلي فرزندان خود دانستند. 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مهناز شریفی فر(مدیر سایت)
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1393
نظرات
هدف از تشکیل انجمن اولياء و مربیان مدارس

 

به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط دو کانون مقدس خانه و مدرسه انجمن اولیا و مربیان تشکیل می شود.

 

 به طور کلی مدرسه مهم ترين نهاد اجتماعي ، تربيتي وآموزشي ، و اصلي ترين ركن تعليم وتربيت است كه به منظور تربيت صحيح دانش آموزان درابعاد ديني ، اخلافي ، علمي ، آموزشي ، اجتماعي و كشف استعدادها وهدايت و رشد متوازن روحي و معنوي و جسماني آنان برابر ضوابط وزارت آموزش وپرورش تأسيس و اداره مي شود. اين نهاد با همكاري كليه ي كاركنان و با مشاركت دانش آموزان و اولياي آنان زير نظر مدير مدرسه اداره مي شود. 

 

اركان مدرسه

 

1-  مدير مدرسه

 

2-   شوراي مدرسه

 

3-   انجمن اوليا ومربيان

 

4-   شوراي معلمان

 

5-  شوراي دانش آموزان

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 809
موضوعات مرتبط: فرهنگی , مربوط به انجمن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ انجمن و اولیا خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود